[SEOletter#5]🔥 Search Central Live w Warszawie, Deep Search Binga dla wszystkich, oraz… jak AI wpływa na SEO i reklamy?
🌐 Co nowego u Google’a, Binga?
Google Search Central w Warszawie 🇵🇱
Google organizuje wydarzenie Search Central Live w Warszawie, 24 kwietnia 2024, skierowane do SEO, właścicieli stron, deweloperów i wszystkich zainteresowanych Google Search. Wydarzenie będzie okazją do spotkania z ekspertami Google i dyskusji na temat aktualnych trendów w wyszukiwarce i e-commerce, mitów SEO i najlepszych praktyk.
Rozszyfrowanie INP i Core Web Vitals
W tym 36-minutowym podcaście, eksperci z zespołu Google omawiają kluczowe wskaźniki jakości sieci, znane jako Core Web Vitals, które mają kluczowe znaczenie dla oceny szybkości, stabilności i interaktywności stron internetowych.
Google rozszerza dostępność SGE, wykorzystując AI w wyszukiwarce, dla większej liczby użytkowników.
Google poszerza testy SGE, AI ulepszającego wyniki wyszukiwania, włączając je dla wybranych użytkowników w USA, by zebrać opinie przed szerszym uruchomieniem.
Google wprowadza zmiany w wyszukiwaniu sklepów w Europie
Wprowadzono ważne zmiany w wyszukiwaniu zakupów w Europie, reagując na presję regulacyjną. Zmiany mają na celu zwiększenie widoczności ofert konkurencji w wynikach wyszukiwania.
Deep Search od Binga już dostępny dla każdego!
Bing wprowadza dla wszystkich użytkowników „Deep Search”, AI wspomagającą wyszukiwanie dla skomplikowanych zapytań, obiecując głębsze i bardziej spersonalizowane wyniki.
Google aktualizuje definicję „najlepszych reklam” w wynikach wyszukiwania
Google aktualizuje definicję „najlepszych reklam” w wynikach wyszukiwania, oferując reklamodawcom nowe metryki do optymalizacji kampanii.
🔍 SEO: Co warto zobaczyć w tym tygodniu?
Rank Math SEO pod lupą [FR]
Ponad 2 miliony stron WordPress narażonych przez lukę w Rank Math SEO. Aktualizacja pluginu kluczowa dla bezpieczeństwa. Artykuł w języku francuskim.
Jak patrzeć na dane pod kątem SEO?
Sara Taher podaje ramy analizy danych dla SEO, zalecając skupienie się na monitorowaniu, optymalizacji, diagnozie oraz prognozowaniu, by ulepszać widoczność strony.
Czy Google karze za treści AI? [CASE STUDY]
Case study Nathana Gotcha sugeruje, że Google nagradza oryginalne treści pisane przez człowieka, a może także wykrywać i karać treści AI najniższej jakości.
Case study Bankrate — firmy świadczącej usługi finansowe
Bankrate wykorzystało strategię SEO opartą na E-E-A-T Google’a, aby zbudować „fortecę SEO” o wartości 76,3 mln USD.
Jak naprawić błędy indeksowania w GSC?
Alyssa Bailey tłumaczy, jak radzić sobie z błędami indeksowania w Google Search Console, by poprawić widoczność strony w wyszukiwarce
Czy warto inwestować w opisy produktów?
Luke Carthy dzieli się przemyśleniami na temat inwestycji w opisy produktów, podkreślając ich znaczenie dla SEO i konwersji.
Problemy z SEO związane z JavaScriptem
Webinar Sitebulb omawia realne problemy SEO związane z JavaScriptem, przedstawiając doświadczenia ekspertów i wskazówki dotyczące audytów stron.
🔧 Narzędzia SEO: bezpłatne i płatne
Zbiór wyrażeń XPATH do ulepszania analiz SEO [FR]
Zbiór wyrażeń kompatybilny z narzędziami: Screaming Frog, OnCrawl, Deepcrawl, Botify, Google Sheets (IMPORTXML) itp.
Responsive Viewer
Wtyczka Google Chrome umożliwiająca podgląd strony z perspektywy wielu urządzeń mobilnych.