SEOletter #5

[SEOletter#5]­čöą Search Central Live w Warszawie, Deep Search Binga dla wszystkich, orazÔÇŽ jak AI wp┼éywa na SEO i reklamy?

­čîÉ Co nowego u Google’a, Binga?

Google Search Central w Warszawie ­čçÁ­čç▒
Google organizuje wydarzenie Search Central Live w Warszawie, 24 kwietnia 2024, skierowane do SEO, w┼éa┼Ťcicieli stron, deweloper├│w i wszystkich zainteresowanych Google Search. Wydarzenie b─Ödzie okazj─ů do spotkania z ekspertami Google i dyskusji na temat aktualnych trend├│w w wyszukiwarce i e-commerce, mit├│w SEO i najlepszych praktyk.

Rozszyfrowanie INP i Core Web Vitals
W tym 36-minutowym podca┼Ťcie, eksperci z zespo┼éu Google omawiaj─ů kluczowe wska┼║niki jako┼Ťci sieci, znane jako Core Web Vitals, kt├│re maj─ů kluczowe znaczenie dla oceny szybko┼Ťci, stabilno┼Ťci i interaktywno┼Ťci stron internetowych.

Google rozszerza dost─Öpno┼Ť─ç SGE, wykorzystuj─ůc AI w wyszukiwarce, dla wi─Ökszej liczby u┼╝ytkownik├│w.
Google poszerza testy SGE, AI ulepszaj─ůcego wyniki wyszukiwania, w┼é─ůczaj─ůc je dla wybranych u┼╝ytkownik├│w w USA, by zebra─ç opinie przed szerszym uruchomieniem.

Google wprowadza zmiany w wyszukiwaniu sklep├│w w Europie
Wprowadzono wa┼╝ne zmiany w wyszukiwaniu zakup├│w w Europie, reaguj─ůc na presj─Ö regulacyjn─ů. Zmiany maj─ů na celu zwi─Ökszenie widoczno┼Ťci ofert konkurencji w wynikach wyszukiwania.

Deep Search od Binga ju┼╝ dost─Öpny dla ka┼╝dego!
Bing wprowadza dla wszystkich u┼╝ytkownik├│w „Deep Search”, AI wspomagaj─ůc─ů wyszukiwanie dla skomplikowanych zapyta┼ä, obiecuj─ůc g┼é─Öbsze i bardziej spersonalizowane wyniki.

Google aktualizuje definicj─Ö ÔÇ×najlepszych reklamÔÇŁ w wynikach wyszukiwania
Google aktualizuje definicj─Ö „najlepszych reklam” w wynikach wyszukiwania, oferuj─ůc reklamodawcom nowe metryki do optymalizacji kampanii.

­čöŹ SEO: Co warto zobaczy─ç w tym tygodniu?


Rank Math SEO pod lup─ů [FR]
Ponad 2 miliony stron WordPress narażonych przez lukę w Rank Math SEO. Aktualizacja pluginu kluczowa dla bezpieczeństwa. Artykuł w języku francuskim.

Jak patrze─ç na dane pod k─ůtem SEO?
Sara Taher podaje ramy analizy danych dla SEO, zalecaj─ůc skupienie si─Ö na monitorowaniu, optymalizacji, diagnozie oraz prognozowaniu, by ulepsza─ç widoczno┼Ť─ç strony.

Czy Google karze za tre┼Ťci AI? [CASE STUDY]
Case study Nathana Gotcha sugeruje, ┼╝e Google nagradza oryginalne tre┼Ťci pisane przez cz┼éowieka, a mo┼╝e tak┼╝e wykrywa─ç i kara─ç tre┼Ťci AI najni┼╝szej jako┼Ťci.

Case study Bankrate ÔÇö firmy ┼Ťwiadcz─ůcej us┼éugi finansowe
Bankrate wykorzysta┼éo strategi─Ö SEO opart─ů na E-E-A-T Google’a, aby zbudowa─ç „fortec─Ö SEO” o warto┼Ťci 76,3 mln USD.

Jak naprawić błędy indeksowania w GSC?
Alyssa Bailey t┼éumaczy, jak radzi─ç sobie z b┼é─Ödami indeksowania w Google Search Console, by poprawi─ç widoczno┼Ť─ç strony w wyszukiwarce

Czy warto inwestowa─ç w opisy produkt├│w?
Luke Carthy dzieli si─Ö przemy┼Ťleniami na temat inwestycji w opisy produkt├│w, podkre┼Ťlaj─ůc ich znaczenie dla SEO i konwersji.

Problemy z SEO zwi─ůzane z JavaScriptem
Webinar Sitebulb omawia realne problemy SEO zwi─ůzane z JavaScriptem, przedstawiaj─ůc do┼Ťwiadczenia ekspert├│w i wskaz├│wki dotycz─ůce audyt├│w stron.

­čöž Narz─Ödzia SEO: bezp┼éatne i p┼éatne


Zbiór wyrażeń XPATH do ulepszania analiz SEO [FR]
Zbiór wyrażeń kompatybilny z narzędziami: Screaming Frog, OnCrawl, Deepcrawl, Botify, Google Sheets (IMPORTXML) itp.

Responsive Viewer
Wtyczka Google Chrome umo┼╝liwiaj─ůca podgl─ůd strony z perspektywy wielu urz─ůdze┼ä mobilnych.

Podobne wpisy