Archiwum [SEOletter #37] Listopadowa aktualizacja Google, nowe wytyczne indeksowania, analiza 332 mln zapytań, automatyzacja usuwania URL-i, przewodnik E-E-A-T i dane strukturalne na 2024 PrzezPatryk Łazarek 10/12/202410/12/2024
Archiwum [SEOletter #36] Zmiany w Google w Europie, koniec Sitelinks, personalizacja wyszukiwań, nowe narzędzie do Google Discover, analiza SERP i robots.txt PrzezPatryk Łazarek 04/12/202404/12/2024
Archiwum [SEOletter #35] CTR Google 2024, Reputacja witryn, Bing Ads, crawl budget PrzezPatryk Łazarek 25/11/202425/11/2024
Archiwum [SEOletter #34] Aktualizacja algorytmu Google, AI w linkach, intencje w Bing, analiza słów kluczowych AI, błędy w SEO międzynarodowym, narzędzia AI Google, fałszywe profile AI, SERP w Chinach, wyzwania zaawansowanej AI, WordPress hosting a SEO, identyfikacja słabych stron PrzezPatryk Łazarek 18/11/202418/11/2024
Archiwum [SEOletter] #32: Aktualizacja rankingu Google, AI Overviews, Oszustwa w karcie Wiadomości, Chrome DevTools CLS, Dotdash Meredith o AI, Crawl Budget, INP optymalizacja, Perplexity o plagiacie, ChatGPT Search, Sprawa Foundem vs Google PrzezPatryk Łazarek 12/11/202412/11/2024
Archiwum [SEOletter] #33: Eksperyment z weryfikacją wyników Google, Anonimowe zapytania w GSC, srsltid= w wynikach organicznych, Google Trends, Trump i zmiany antymonopolowe, Crawler AI Google, Przyszłość SEO z AI, Protokół wykluczeń robotów, Hreflang przewodnik PrzezPatryk Łazarek 12/11/202412/11/2024
Archiwum [SEOletter] #31: Niedokładności AI Google w finansach, Spostrzeżenia ludzi w wynikach, Zmiany w Google uderzają w afiliację, AI według Johna Muellera, Google Trends w dziennikarstwie, Roszady w kierownictwie Google, Optymalizacja landing page, Audyty heatmap w Screaming Frog, Disavow a negatywne SEO, Analiza „Parasite SEO” PrzezPatryk Łazarek 03/11/202403/11/2024
Archiwum [SEOletter #30] Google AI w zakupach, Zmiany w zespołach Google, Umowa Google z Kairos Power, AI Overviews, Podział Google’a, Bing i przepisy, Przejęcie ACF, Zniknięcie domeny .yu, SearchGPT, SEO jako narzędzie przechwytywania popytu. PrzezPatryk Łazarek 21/10/202421/10/2024
Archiwum [SEOletter] #29: Raporty Crawl Stats w Google Search Console, AI Overviews w Google, Filtry w raporcie wydajności, Zmiany w e-commerce, Nowe funkcje w Bing, Podwyżka cen ChatGPT, Rynek treści AI od Cloudflare, Kary dla Forbes Advisor, Badania nad chatbotami PrzezPatryk Łazarek 08/10/202408/10/2024
Archiwum [SEOletter] #28: Google wyłącza operator cache, tekst alternatywny w SEO, identyfikacja twórców treści, Google Trends, błąd indeksowania stron noindex, Google Colab i Python, Semrush, programmatic SEO w B2B SaaS, WordPress.org blokuje WP Engine PrzezPatryk Łazarek 06/10/202406/10/2024